Prowadzone rejestry, ewidencje i archiwum oraz o sposób i zasady udostępniania danych w nich zawartych

W Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Bobolicach prowadzone są następujące rejestry i ewidencje:

1.Rejestr Uchwał Rady Miejskiej w Bobolicach.
2.Rejestr Zarządzeń Burmistrza Bobolic
3.Rejestr Zarządzeń Kierownika Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bobolicach
4.Rejestr skarg i wniosków.
5.Rejestr kontroli zewnętrznych i wewnętrznych.
6.Rejestr delegacji służbowych.
7.Rejestr przesyłek wpływających.
8.Rejestr wyjść prywatnych i służbowych.
9.Inne, niezbędne do realizacji zadań.

Archiwizowanie danych w wersji papierowej odbywa się zgodnie z obowiązującą w
Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Bobolicach instrukcją kancelaryjną oraz instrukcją w sprawie organizacji i zakresu działania składnicy akt, zasad i trybu postępowania z dokumentacją w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Bobolicach.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 16 listopada 2021 15:42
Dokument wprowadzony do BIP przez: Adrian Bławat
Ilość wyświetleń: 285
16 listopada 2021 16:00 (Adrian Bławat) - Zmiana treści zakładki.
16 listopada 2021 15:42 (Adrian Bławat) - Dodanie nowej zakładki.