W Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Bobolicach prowadzone są następujące rejestry i ewidencje:
1.Rejestr Uchwał Rady Miejskiej w Bobolicach.
2.Rejestr Zarządzeń Burmistrza Bobolic
3.Rejestr Zarządzeń Kierownika Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bobolicach
4.Rejestr skarg i wniosków.
5.Rejestr kontroli zewnętrznych i wewnętrznych.
6.Rejestr delegacji służbowych.
7.Rejestr przesyłek wpływających.
8.Rejestr wyjść prywatnych i służbowych.
9.Inne, niezbędne do realizacji zadań.
Archiwizowanie danych w wersji papierowej odbywa się zgodnie z obowiązującą w
Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Bobolicach instrukcją kancelaryjną oraz instrukcją w sprawie organizacji i zakresu działania składnicy akt, zasad i trybu postępowania z dokumentacją w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Bobolicach.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bobolicach